BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 20 mars 2009

Veckans roligaste

...kom i två sms där tårnas funktion starkt kritiserades:

"De hjälper inte mig ett dugg. Om det inte är så att jag tappar rakhyveln på dem (rekommenderas inte, det PISSARblod), eller tappar mobilen på dem så nock fan ska jag lyckas trycka upp den stackarn i ventilen i badkaret. De hade mått bättre utan mig...;)"

"Man skulle kunna fälla in dem automatiskt när man närmar sig ett främmande föremål i hög hastighet... Man skulle oxå behöva avtagbara armar..för när man ska lägga sig bekvämt för att sova är alltid den ena armen i vägen...kroppen är nog inte så fantastisk som alla påstår..den saknar ju hur många funktioner som helst"


Jösses vad jag skrattade. ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

yes den e bra! vad händer i helgen då? =)

Anonym sa...

Det är ju faktiskt så, tår är klart överskattade och det tycker jag även när jag inte skadar dem... Men nu ser tån som jag nog fick sprickan i när jag tappade mobilen ganska okej ut så det är ganska skönt. Lite blå fortfarande men sånt får man ju ta. Det är värre med stackan som blev slicad i ventilen, haha. Men det är lite som Niclas säger- om det så bara är en enda sten på en fotbollsplan så nock fan snubblar jag över den.
Ett under att jag inte skadat mig mer än vad jag har, egentligen.