BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 22 mars 2009

Alarmsignal, skrivuppgifter, hemtenta

Äh, jag klev inte upp i särskilt bra tid. Jag har en alldeles för snäll väckningssignal, den är ju snarare en vaggvisa! (Breaking Benjamin - The Diary of Jane [Acoustic]) Annat var det när jag vaknade till Muse - Supermassive black hole! haha. Nåja, jag har i alla fall sträckt mig så långt till att jag bytt från "acoustic version" till den vanliga versionen, liiiite mera drag i introt då, får se om jag kan låta bli att snooza i två timmar.

Skapelseberättelsen blev färdigskriven och inlämnad igår, thank god for that. Så nu kan jag äntligen sluta tjata om den! Att den blev klar innebär att jag har gjort klart januaripappret med uppgifter, och det är ju alltid något. Vidare till februari där första uppgiften blir att skriva en text för barn med ett tydligt upp- och nedvändande av makförhållanden mellan barn och vuxna.

Idag måste jag verkligen börja ta itu med hemtentan, vare sig jag vill eller inte. Jag kan trösta mig med att många av mina klasskamrater verkar ha blivit aningen överförfriskade på NH igår, så jag är nog i betydligt bättre skick än många av dem, som ju också måste skriva hemtenta. ;)

0 kommentarer: