BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 8 mars 2009

Hairspray och videosamtal

Idag blev det bakisdag. Hade eventuellt tänkt svänga förbi på en inflyttningsfest, men när mina brudar alla skulle ha filmkväll så hängde jag på där istället. Vi såg "Hairspray" och pratade om tjejsaker. Kan konstatera att jag både sett den filmen och lyssnat på det soundtracket lite mer än vad som är hälsosamt. :D

Mor ringde videosamtal över webcam till mig tidigare idag. Hon satt i Åkerby med far, faster + man, och sin kompis Eva. Alla påpekade de att jag såg sliten ut och frågade om jag varit på fest. Hmm... Nåja, en dusch senare så var jag människa igen. ;P

1 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, teknikens under, eller hur var det nu? Det är farligt det där... Tjejkvällar är ofta ganska mysiga, tyvärr blir det lätt bara bajs-blöj-amning-"han kan gå"prat när man har barn. Eller rättare sagt, när fler än en har barn. Egentligen borde man ha "barnförbjudet"kväll helt enkelt. *anteckna idé*