BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 10 mars 2009

Boendefrågor, argumentation, ständigt trött

Igår gjorde min basgrupp besök på socialtjänsten och pratade boendefrågor för utsatta grupper med boendekonsulten Stina. Det var lättsamt och intressant och rätt som det var hade vi pratat boende i en och en halv timme.

Efteråt träffade jag som sagt Linda, vi gick i lite affärer och fönstershoppade och knallade sedan hem till mig (vilket tar kanske 40 minuter, så vi var duktiga!) och gjorde lite middag och drack te och snackade skit. Trevligt trevligt.

Idag har jag suttit med basgruppen och försökt komma på argument mot att barn ska få rösta i allmänna val till ett examinerande seminarium imorgon.

Jag är så jävla trött hela tiden. Sover bra, fast kanske inte så länge som jag skulle vilja. Tror det är det klassiska syndromet att jag äter fel saker. Vitaminbrist eller nåt kanske? Skulle verkligen behöva lära mig att ha en bra och varierad kost så jag orkar med allting...

Nej, nu ska jag faktiskt unna mig en tupplur, innan jag tar itu med något vettigt.

Jag har förresten bokat min allra första tvättid sen jag flyttade till Umeå nu! ;P (Mina klasskamrater fascineras över att mina kläder aldrig tar slut...)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror faktiskt att dom allra flesta som känner dig är fascinerad att du har så mkt kläder... ;P