BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 21 mars 2009

Så var det lördag då

...och jag har inte råd att festa. haha. Det är ju för tragiskt. Men det är lätt värt att leva spartanskt ett tag för att få se Michael Jackson. ;)

Vad ska jag göra idag då? Jo, planen är väl att jag ska skriva klart skapelseberättelsen, som jag alltså inte lyckades med igår. Jag läste däremot ut en bok som är grund för en diskussionsuppgift - "Den vita stenen" av Gunnel Linde från 2003 (första utgåvan kom 1964). Så det kan ju vara en fiffig idé att skriva ihop något till den också!

Sedan spökar ju även hemtentan... Ångest... Den vill jag helst inte ens titta på. :P

Ikväll blir det i alla fall filmtittande hos Helene, ska bli trevligt! Kanske skulle spendera några av mina stackars resterande slantar på lite godis?

0 kommentarer: