BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 23 mars 2009

Hemtenta och festbild

Det här går min dag ut på idag, och imorgon också. Hemtenta.



Håller på att tvätta precis allt jag kan komma på också, bara för att det är jävligt skönt att ha en legitim anledning att gå ifrån datorn en gång i timmen.

Slänger in denna också, bara för att det inte ska bli ett totalt pluggdeprimerat inlägg! Snodde den från Idas facebook, tagen på en fest på Nydalahöjd för några helger sedan. Trevligt folk finns det i Umeå i alla fall. :)


Jag önskar att jag hade tid att vara mer filosofisk i bloggen, men som allt annat får det nog vänta tills nästa termin. haha. Tycker själv det är astråkigt med en blogg som bara säger "det här gjorde/ska jag göra idag". Jag ska skärpa mig. Så småningom.

0 kommentarer: