BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 11 mars 2009

Att leva livet på en räkmacka

Haha, ja herregud. Jag måste ha två enorma räkmackor fastklistrade under fötterna. Sådant sanslöst flyt så det är inte riktigt klokt Madicken!

Jag klarade nämligen tentan, med helt okej marginal. Tentan som jag inte ens pluggade till, och ägde en av fem böcker till. Jag måste dock flika in att det var mest tack vare lärarutbildningen och det faktum att jag redan där läst om vetenskapsteori och forskningsmetodik, men ändå! Trevligt trevligt! :)

Däremot känns det surt att jag jobbade med att skriva klart läsloggen igårkväll såpass sent att jag sovit alldeles för lite inatt, och sedan var alla datorer på biblioteket upptagna så jag kunde inte skriva ut och lämna in den ändå! Morr... Nåja, den är ju i alla fall klar, det är alltid något!

0 kommentarer: