BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 29 januari 2009

Trötthet och nöjesläsning

Jag hoppas verkligen att jag vänjer mig vid att ha ett fullspäckat schema snart. Nu är jag mest trött hela tiden. Gick och lade mig kvart över nio igårkväll och sov till sju imorse, det var underbart.

Idag har jag inte gjort det jag tänkte, istället fastnade jag i ren nöjesläsning. Har nu läst alla de 264 hittills publicerade sidorna av "Midnight Sun" ("Twilight" från Edwards perspektiv), på Stephenie Meyers hemsida. Jag upphör inte att fascineras. Jag vill också ha sådan fantasi och sådant enkelt och underhållande men vackert språkbruk!

Har fortfarande inte tordats börja skriva något mer på mina egna idéer, men det kanske är precis det jag behöver för att få bitarna att falla på plats.

Basgruppsträff halv elva imorgon, så lite sovmorgon blir det. Skönt!

0 kommentarer: