BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 5 januari 2009

To roam

Jag har inte gjort någonting på något skoluppgift, varken igår eller idag. Fy fan. Nu är det blåslampan som gäller på allvar alltså! Men det ska ske ett mycket stort mirakel för att jag ska vara klar och ikapp med alla uppgifter innan den 16:e...

Däremot har jag gått på stan och bokat en klipptid; på onsdag klockan 10 ska eländet äntligen justeras och förhoppningsvis inte se lika eländigt ut längre! Det är inte fagert att spara ut håret när det varit sådär kort, det är ett som är säkert!

Köpte ett gitarrställ också på mitt fd jobb (yay för rabatter!), så nu har gitarren äntligen fått komma fram från bakom dörren och löper därmed inte längre någon risk att bli krossad om någon skulle känna för att slänga upp dörren. Kan vara fiffigt att ha i Umeå också, nu när jag faktiskt fått gitarren av mor. Den är äldre än jag, det är nostalgiskt. :)

Funderar på att gå och lägga mig "tidigt" och kliva upp och ta tag i allting imorgonbitti istället. Jag brukar kunna jobba bra på morgnarna, ibland. Och ibland blir det ingenting alls, precis som under resten av dagen.

0 kommentarer: