BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 4 januari 2009

Jag har ju det jag gör

Lirade Guitar Hero World Tour igår (endast gitarr) på Wii med Elin och låste upp alla låtar. Klara favoriter från min sida: Paramore - Misery Business, Michael Jackson - Beat It, Muse - Assassin. Någon som är det minsta förvånad? :) Vi spelade till omkring fyra, så jag tog mig inte upp förrän halv tre idag. Inte alls bra. Alldeles för mycket att göra och alldeles för lite motivation, och tid, men det senare är helt mitt eget fel.

Jag har förresten en väldigt rolig svägerska som skickar mms med bilder på Jackson Rathbone till mig. Alltid en trevlig överraskning! ;)

Skrev klart diskussionsuppgiften om barnlitteraturens särart igår, och började på nästa om barn- och vuxenperspektiven i Pija Lindenbaums "När Åkes mamma glömde bort". Dagens projekt blir att skriva klart den och även nästa, om fantastiska inslag i "Bilbo", "Agnes Cecilia - En sällsam historia" och "Bröderna Lejonhjärta".

Jag ska flytta om två veckor och jag har inte börjat fundera på vad jag ska packa med mig. Jag har dessutom väääldigt mycket skolarbete kvar, som jag sa att jag skulle gjort klart innan jag flyttar. Jisses, jag har ju det jag gör!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Men såklart, den där svägerskan är väl toppen? ;)
Och har man frikort så har man faktiskt! ;)