BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 14 januari 2009

Ord som värmer

Tänk så varm och glad man kan bli av några ord! Jag bad Jenny läsa och kommentera min novell.

Jenny [this one's optimistic] säger:
lova mig en sak Sandra, sluta aldrig att skriva!
Sandrish säger:
jasså? vadådå?
Jenny [this one's optimistic] säger:
du har så OTROLIGT vackert språk. du kan nog inte förstå vilket fan jag är!
Sandrish säger:
äsch. haha. nu blir jag ju alldeles generad!
Jenny [this one's optimistic] säger:
du skriver så oerhört poetiskt! jag förstår inte hur du kan formulera dig som du gör... texten var grymt bra! det är bra tempo, och rytmen funkar finnemang hela tiden. och den fångar läsaren oerhört mycket
Sandrish säger:
Du förstår inte hur mkt det betyder för mig att höra det. Jag har kämpat väldigt mycket med att utveckla mitt skrivspråk och bli mer "poetisk" som du säger. Jag har alltid avundats den poesin som andra alltid verkar kunna rymma i så vardagliga meningar.
Jenny [this one's optimistic] säger:
*kramar om*

Tack snälla söta! <3

0 kommentarer: