BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 9 januari 2009

Dagens planer

Jag skrev klart uppgiften om fantasy igår. Gav mig fan på att jag skulle skicka in diskussionsuppgifterna och syskonberättelsen innan jag gick och lade mig, och det gjorde jag! Projektet idag blir att gå till biblioteket och lämna tillbaka de fem böckerna jag använde till novemberuppgifterna, och försöka låna så många som möjligt av de jag behöver till decemberuppgifterna. Har ju folksagan kvar också, ska spåna på ett upplägg till den...

Har en del annat att göra också. Det är ju som sagt papis födelsedag, så mor har gett mig i uppgift att dammsuga och dekorera bordet och sådant. Underförstått är också att jag ska diska, eftersom det var jag som lagade mat igår och därför också är den som är ansvarig för t.ex. skärbrädan med bitar av råa kycklingrester på.

0 kommentarer: