BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 1 februari 2009

Korrefika och förtroendeuppdrag

Blev ett långt korridorsfika ikväll. Vi satt och pratade om allt möjligt i en och en halv timme, det var riktigt mysigt! Kul med en sådan tradition så man får chansen att lära känna sina korridorskompisar lite bättre. Korridorsfikat var även min sista uppgift under min städvecka, så nu är den officiellt över och det dröjer åtta veckor till det är min tur igen! Yay!

Hoppar till ett helt annat ämne: Jag tycker det är så himla roligt när folk vill att jag ska läsa deras texter. Speciellt om det är människor som jag vet inte så lätt släpper ifrån sig dem, som skriver väldigt personliga texter. Det är nästan nästan lika roligt som när jag ber någon läsa någon av mina egna texter och de säger en massa snälla saker. ;) Det känns liksom förtroendeingivande att någon annan vill att jag ska se det de har skapat, att de tror att jag har något gediget att komma med som respons. *blir lite varm i hjärtat*

Imorgon börjar jag kl 9 och går till 16. Ugh. Men det kunde varit värre, jag kunde börjat kl 8! Har föreläsning i "Professionellt socialt arbete" och "Volontärt socialt arbete".

Nu tillbaka till artikeln om lagar och etiska dilemman omkring att handskas med självmordsbenägna människor!

0 kommentarer: