BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 21 februari 2009

Lagerhaus

Det låter som att mitt hus ska blåsa bort, spännande.

Idag har jag sovit riktigt riktigt länge för första gången sen jag kom till Umeå. Vaknade av alarmet kl 9, snoozade till 10, men jag ides inte kliva upp så jag låg och funderade ett tag. Rätt vad det var så hade jag somnat om och nästa gång jag vaknade var klockan tre. Nåja, det ska väl finnas sådana dagar också. Det var hur skönt som helst att sova.

Igår var jag, Linnéa och Ida ner på stan. Lagerhaus är livsfarligt. haha. Jag hittade i alla fall det jag var ute efter: ett roligare duschdraperi, en hylla att trycka fast på kaklet i duschen, kakeldekor, en diskhandduk, en smörgåsbricka, och fyra små vita handdukar (de kostade bara 12,50kr/st). Jag hade kunnat köpa hela butiken! Lagerhaus ftw!

Nu ska jag städa och göra fint här inne, ska använda vad som är kvar av den här lördagen till att andas ut efter tentan. Imorgon är det upp på hästen igen och skriva på några kreativa skrivuppgifter!

0 kommentarer: