BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 12 februari 2009

We did it!

Jag lyckades fila ihop en diskussion igår, som idag lästes och godkändes av mina gruppkamrater. Det kändes bra! Hade föreläsning om kommunikation 8-12, vi fick göra en skitsvår övning som handlade om samtalsmetodik. Man har ju något att träna på säger jag bara! Efter det jobbades det med grupparbetet för fullt fram till inlämning som skulle ske senast kl 17 (vi skickade in vårt ca tjugo i). Det fanns stunder då man tvivlade på att vi skulle lyckas få ihop det i tid, men framförallt efter internatet i Tavelsjö så har gruppen fungerat på ett helt annat och bättre sätt.

Nu har jag druckit kaffe för att orka hålla mig vaken en stund till. Tänkte ta en dusch och sedan plugga ett tag innan det blir att gå och sova, i bättre tid idag. Föreläsning om etik igen imorgon kl nio.

1 kommentarer:

Anonym sa...

keep up the good work!