BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 23 februari 2009

Tinted Windows

Jösses, vilken grej! Taylor Hanson har tillsammans med James Iha (Smashing Pumpkins), Adam Schlesinger (Fountains of Wayne), och Bun E. Carlos (Cheap Trick) startat bandet "Tinted Windows". Det låter så jäkla bra! Jag kan glatt erkänna att jag varit ett Hansonfan i över tio år, men bara det lilla jag hört av Tinted Windows är bättre än Hanson, rockigare. Sorry Taylor, men du är fan bättre med rockigare folk i bakgrunden!

(Bild från rollingstone.com)

Kolla in filmklippet här för smakprov av två låtar: Tintedwindowsmusic.com
eller gå in här och scrolla ner för att höra hela första singeln "Kind of a girl": Rolling Stone Smoking Section

<3

1 kommentarer:

Anonym sa...

Det tar emot lite att säga det, faktiskt, men jag tänkte precis likadant. Han låter helt fantastisk i den där konstellationen!

Hittade hit när jag googlade lite, förresten, om du undrar... Vet inte vem du är, men hej hej :)