BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 7 november 2008

You can't stop the beat

Igår sprang jag ärenden på stan. Gick in på Swedbank och plockade ut pengar som jag sen gick till Nordea och satte in. Köpte nya hörlurar till min iPod, äntligen är det lika mycket ljud i båda öronen igen! Såg Europe Music Awards och läste ut boken för fjärde gången (kan hända jag läst den fler gånger faktiskt, jag är inte helt säker).

Idag har jag ätit frukost (päronfil med banan och kiwi nerskuret i), bäddat sängen, läst några bloggar, och ja, det var nog allt. Tanken är att jag ska vara produktiv och städa upp på mitt rum (tänk ungefär som det såg ut hos Fraj, fast utan pizzakartonger, på en mycket mindre yta), dammsuga hela lägenheten (mor blir glad och därmed är husfriden bevarad), och skriva klart min uppgift om att inleda med miljöbeskrivning. Skjut mig... Eller inte. Kanske sparar det tills det blir riktigt riktigt akut. Ikväll?

Det är roligare att läsa blogginlägg med bilder, men jag har inget att fota, tror inte det är skitkul att se bilder på att jag sitter vid datorn större delen av varje dag. :P Men! Bara för skojs skull ska jag lägga in en riktigt gammal bild på mig och Kickosch, tänk så annorlunda man kan se ut...

0 kommentarer: