BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 7 november 2008

I'm in the business of misery, lets take it from the top

Tar en paus i mitt småplock till städning för att tipsa om en skiva som gått varm hos mig i några veckor nu. Min bror skickade en av låtarna till mig och jag fastnade direkt. Jag kan inte säga att jag tycker det finns en enda dålig låt på den här skivan.

Paramore - Riot



Statusuppdatering:
0 rader 0 ord skrivna på miljöbeskrivning
0 tag med dammsugaren
MEN! I alla fall liiite bättre på mitt rum

Nu måste jag springa ner till Handlarn (som lämpligt nog ligger precis utanför mitt fönster, jag skojar inte) och köpa ny choklad till mor, eftersom jag åt upp hennes till EMA's igår!

Mitt fönster, och affären nedanför. Yay för att få allt serverat på silverfat.

0 kommentarer: