BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 23 november 2008

Does that make me crazy?

Detta tycker jag är den bästa covern som någonsin gjorts. Jag hatade den här låten i original versionen, with a passion, och jag hatar den fortfarande. Men första gången jag hörde den här versionen älskade jag den. Den är fantastisk. Paolo Nutini har en av världens absolut bästa sångröster enligt mig. Det är ren jävla kärlek. Tyvärr kommer hans röst inte till sin fulla rätt på skiva. De mixar och mastrar och tar om och om igen för att allting ska vara "perfekt", och då försvinner mycket av hans sköna heshet som för mig är vad som gör honom så bra. Live är han sådär galet magisktjävlatokbra. Hoppas jag får chansen att se honom snart igen...

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja jävlar vad bra den var!

Anonym sa...

På vilket ställe var det bra? Han träffar ju inte en ton rätt... :P Musiken var bra i versionen dock, med de kan byta ut sångaren...

Helny sa...

*skakar på huvudet* Bror, du är fan inte riktigt klok... Jag blev så ställd att jag inte riktigt vet vad jag ska säga!