BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 20 november 2008

Take a walk on the wild side



Igårkväll var jag och Elin ute och gick en sväng efter middagen. Det snöade jättemycket. Mysigt.







Kallt har det börjat bli också! Snart måste man allt börja packa på sig fler lager med kläder...:/ För övrigt så tog vi några riktiga närbilder ute på vår promenad. Detta resulterade i att jag insåg två saker: 1, Elin har väldigt ljusblå ögon.


2, mina ögon ser inte alls likadana ut. Jag brukar alltid säga att min ögonfärg är "blågul, patriotiska". Var skoj att se att mitt högra öga har mer av detta gulbruna inslag. Det har jag faktiskt aldrig sett förut.


För övrigt är jag mycket avundsjuk på min mors ögon, de är fantastiska.

Papi kom hit med min älskade Cicero idag, yay! Mor kom hem från Skåne igårkväll och har feber så hon har varit hemma från jobbet idag och blir hemma imorgon också. Papi har varit här flera timmar med vovvarna, så det har varit fullt hus för en gångs skull. Känns ovant! Nu när mamma pluggar på distans i Lund och är nere hos min bror med familj minst en vecka i månaden så har jag som vant mig vid att vara själv. Det är skönt med sällskap, och även om katten trots sina snart 14 levnadsår är sjukt nyfiken och ska klättra omkring överallt och välta ner grejer, så är det mysigt att ha min älskade kisse hos mig om dagarna. :)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hey, det snöar ju!
Här är det bara regn. Och regn.
Och... Regn. Ja, det haglade faktiskt igår! ;)