BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 10 november 2008

Fars dag

Gårkvällen och en stor del av idag spenderades som sagt i Åkerby med mor o far och djuren. Gick på promenad i skogen/längs med fälten med Papi och Nemo, där hittade vi gamla jordbruksmaskiner, och två gamla bilar.




Hittade ingen bild på huset på min dator, så jag kan inte visa upp det. Däremot hittade jag fina sommarbilder jag tagit på fåren när de går i hagen runtomkring huset.



Och här är min snygga tjej! Fick henne i födelsedagspresent för något år sen. :)



Vi åt god mat och gott fika för att fira Fars dag, sedan var det dags för mig och mor att pallra oss tillbaka till stan då vi hade tvättid! Efter det har jag suttit och spelat lite Sims, var ett tag sen sist. Tänk att man kan bli som ett barn igen då man slår igång ett datorspel. :)

Imorgon blir det någon slags hurtig aktivitet med Frugan då hon slutar från jobbet, och sedan blir det romantisk middag för två. ;P Nu blir det sängen och en god bok! (som jag även den läst flera gånger tidigare)

0 kommentarer: