BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 8 november 2008

Hey you, what do you see? Something beautiful or something free?

En promenad i kylan på en och en halv timme tillsammans med Frugan och en påklädd dvärgpudel piggade upp. Kände att snön låg i luften och visst, en stund efter att vi kom hem så snöade det.

Imorgon ska Frugan på Näringslivsgalan med sin far och jag ska hjälpa henne att fixa sig innan. Var med henne på en snabbtur till Luleå i tisdags då vi jagade tag i en långklänning åt henne på Sisters. Hon kommer bli skitsnygg.

Genom att jag släppte taget om min älskade öppningsfras i min berättelse och utvecklade den till fem meningar istället för en så har jag nu kommit en betydligt längre bit på min miljöbeskrivning. Tyvärr är den fortfarande ungefär en halv sida för kort innan jag får börja presentera karaktärer och inleda dialoger...

Kring halv tolv fick jag ett telefonsamtal, det var trevligt. Personen i andra änden kunde inte sova och ringde till mig och surrade ett tag istället. :)

Kanske lagt märke till att mina inläggstitlar på senaste tid inte haft så mycket att göra med innehållet? Det hela beror på att jag har väldigt dålig fantasi när det gäller titlar, och använder mig helt sonika istället av titeln på eller en fras ur låten jag råkade lyssna på när jag skrev inlägget!

Nej, nu ska jag sova.

0 kommentarer: