BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 13 november 2009

Sjukig hemtenta

Nu har tiden dragit iväg igen! Jag som tänkte göra en ansträngning för att skriva tätare uppdateringar... Nåja, goda nyheter sedan sist: vi fick tillbaka hemtentan som jag och Jessica skrev tillsammans och den är godkänd! Katching! :D Det hade jag inte väntat mig, var helt förberedd på att måsta komplettera någon fråga, men icke, vi fick väldigt fina omdömen. :)

Värre är det att jag är sjuk. Igår hade jag feber med frossa och ledvärk och hela köret, ändå tvingade jag iväg mig själv till skolan i tre timmar för att vara med på det sista "avsnittet" av professionella samtal - det är obligatoriskt och hade jag inte gått dit så hade jag fått vänta tills nästa termin och göra om det vilket kändes hemskt onödigt. Som tur är så har jag fina vänner som skickar med Alvedon till mig, jag hade verkligen inte klarat de där tre timmarna utan det! Idag mår jag bättre, har nog bara minimaliskt med feber och knappt någon huvud- eller ledvärk. Fortfarande väldigt jobbig hosta dock och det värker i hela bröstkorgen om jag gå ut och andas in den kalla luften. Äsch, finns det något tråkigare än att läsa om folk som bara klagar på hur sjuka de är? Nu lämnar jag genast det ämnet tills jag är frisk igen! haha

Måste sparka upp PO ur sängen, det var längesen han sa att han skulle kliva upp (stackarn var döslut och har sovit någon timme).

0 kommentarer: