BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 24 november 2009

Nytt kursmoment och efterlängtade slantar

Nu är äntligen det dötråkiga politikmomentet överstökat, och vi har övergått till ett juridikmoment och nya basgrupper. Jag bävade inför det här momentet i förväg, men det känns faktiskt riktigt bra. Måste bara hitta mig en lagbok, men det får bli imorgon då pengarna ramlar in. De lär ramla ut lika kvickt igen... Jag har inget bröd (förutom knäckebröd), ingen yoghurt, ingen mjölk, ingenting. Blir hög prio på att handla imorgon.

Spännande med de nya basgruppsindelningarna då grupp 1 och 2 helt tagits bort ur detta moment (klassen var indelad i två delar som sedan delades in i basgrupper på varsin halva) och basgrupperna nu är blandade hejvilt. Fick in tre nya människor som jag inte pratat så mycket med innan (inte pratat med alls i två av fallen) och så en gammal goding från första terminen. Vi hade vår första basgruppsträff idag och det kändes bra, det var effektivt och seriöst. I like.

Började skolan kl 10 imorse, och jag är redan helt slut. Längesen vi lyssnade på föreläsningar en hel dag. haha. Imorgon börjar vi kl 8 och går till 15, det blir intressant... Efter det så tror jag att jag ska pallra mig ner till stan och kolla efter kurslitteratur, om den inte finns på campus till lämpligt pris.

0 kommentarer: