BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 6 november 2009

Bättre sent än aldrig

NU har jag burit upp alla mina kartonger till förrådet på vinden. Fast det är inte så illa som det låter, jag får kontinuerligt nya kartonger från Boden som ska gås igenom och bäras upp. Jag har däremot haft en som varit stående här nere hela tiden för att jag inte kunde bestämma mig vad jag ville göra av det som låg där i, men nu är även den uppflyttad! Mitt rum känns plötsligt mycket större, jag har ett helt hörn som jag inte vet vad jag ska göra av! :) Om jag tar hit min lilla TV så kan den placeras där, men det lär dröja tills dess. Nu ska jag städa! Dammtorka, dammsuga och skura, och skönt ska det bli!

Hade seminarie med diskussioner kring frågorna i hemskrivningen (som gällde sådana saker som privatisering, demokratiformer, kvotering och legitimitet). Det blev häftiga diskussioner i två timmar, sedan blev det ett basgruppsmöte med val av ämne inför den stora grupprapporten. Det blir säkert bra i slutändan det där, och det var himla skönt att få gå hem och vara klar med skolan redan klockan elva på förmiddagen. Tänk så mycket man kan hinna med den här dagen! :)

0 kommentarer: