BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 14 maj 2009

Underworld

Igår tog jag mig så långt som till att byta lakan. Det var allt.

Idag har jag inga lektioner, så jag fick sova ordentligt för första gången den här veckan. Hur härligt som helst. Har hunnit med att diska och sätta på första maskinen tvätt. Skrivit några rader på en idé till "Morning glory" för Brigits_flame också. Ätit god frukost och sett på "Underworld" (2003). Igen. Ser mycket fram emot att se Michael Sheen som Aro i "New Moon" i November! :)

(Bild från The Cinema Source)

Solen lyser in genom mitt fönster och jag ser väldigt tydligt hur dammigt allt är i mitt rum. Det blir en tvätt och städdag idag! Men det är nice, jag gillar att städa då man är på humör för det. Öppna fönstret, lyssna på lite skön musik, och det blir så underbart när det är färdigt!

0 kommentarer: