BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 8 maj 2009

Diskussion och respons

Idag, gott folk, har jag i alla fall gjort bort en gammal uppgift i Kreativt Skrivande. Jag har gjort ett inlägg på konferensen om diskussionsuppgift 40: "Hur upplever du våldsskildringarna i Stefan Castas 'Spelar död'? Analysera våldstemat och beskriv hur författaren använder djur och natur i gestaltningen! Diskutera också den språkliga stilen."

Förhoppningsvis kan jag hålla igång och skriva någon fler diskussionsuppgift, men just nu skriver jag respons på mina gruppkamraters texter. Det skäms jag lite över, det skulle varit gjort för länge sedan. Okej att jag inte sköter mitt eget, men det är taskigt av mig att jag låter det gå ut över de andra. Har 12 texter att kommentera, ska försöka beta av så många som möjligt nu på en gång!

0 kommentarer: