BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 3 april 2009

It's alive!!

Ibland är det himla bra att vara en ung tjej när man har att göra med mansdominerade arbetsplatser!

Gick in på databutiken och frågade om de hunnit kolla på min dator. Inte det. Jag var fortfarande nummer sex i kön och de bad mig komma tillbaka på tisdag. Suck. Men! Efter lite flirtande så flyttade de helt sonika fram mig i kön och fixade min dator på en gång medan jag stod där. haha. Något med nätverksaggregatet, om det finns något som heter så? 829 kr fattigare blev jag, men jag har fått tillbaka min dator! :D Yaaaay!

Vad har jag gjort de dagarna jag inte haft någon dator? Jag vet inte riktigt. Jag har läst en jäkla massa. Sorterat anteckningarna till min berättelse och faktiskt börjat skriva på den lite smått! Woohoo!

0 kommentarer: