BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 19 april 2009

Gotta be somebody

Idag gillas denna skarpt.



I övrigt har jag inte gjort så mycket idag. Sett två filmer och tagit det lugnt. Gick en promenad med Helene på en dryg timme och jag inser att jag måste börja ta hand om mig själv mycket bättre. Jag har gått upp 5 eller 6 kg och det är inte bra. Jag kommer inte i mina kläder. Måste måste måste skärpa mig. Slut på godsaker, mera promenader. Man mår ju så mycket bättre när man rör på sig, det är bara så jobbigt. :/

2 kommentarer:

Elin sa...

jaaaa, piano hade jag verkligen velat kunna spela =) försöker lära mig Bella's Lullaby du vet =) men min syrras keyboard är för litet... gitarr hade jag åxå velat kunna! :)

S sa...

jajemän, nickelback är riktigt riktigt bra. just nu, bland allt annat jag tränar på, är det faktiskt just denna jag spelar. inte helt lätt, men den kommer sakta men säkert.