BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 22 oktober 2009

This is it biljetter

Tentan är färdigtskriven och inlämnad, även om det blev jäkligt stressigt i slutet och sista frågan inte blev särskilt bra. Bättre att lämna in något och få lite pointers om man är på rätt spår än att lämna in en blank sida!

Har varit barnvakt till Jessicas kissebarn sedan i söndags. De är jättefina när de sover, inte så värst annars. ;P haha


Hela mitt rum luktar kattsand och kattmat, så på sätt ska det bli skönt att de åker hem igen på söndag eller måndag, men det är faktiskt ganska mysigt när man vaknar och det hoppar upp två bäbisar i sängen och spinner.

Efter mycket om och men med FedEx och posten så löste det sig med leveransen av mina Michael Jackson biljetter. Det gick bra att pappa hämtade ut dem om han kunde legitimera att han är min far, liksom. Så idag när han är påväg ner till min bror i Trollhättan så droppade han in och drack en kopp kaffe, lämnade två kartonger med grejer, och mina biljetter! Yay! :D


Om man vickar på dem så lutar han framåt, som från den ena biljetten till den andra. Riktigt läckert. Nu måste jag bara skicka ner ena biljetten och ena häftet till svägerskan! :)

Var på bion och skrev ut mina biljetter till This is it - The Movie igårkväll också. Längtar tills på onsdag. Jag och Ninni ska först se den kl 16, gå ut och äta middag någonstans efteråt för att sedan återvända till bion och se den igen kl 21. :) Kommer bli en riktigt trevlig kväll!

Nu ska jag nog spela lite mer Civilization IV tror jag. Det är ett mycket beroendeframkallande spel!

0 kommentarer: