BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 23 oktober 2009

Några random bilder och dagens shopping

Idag är det dags för lite random bilder!

Detta är det överlägset snyggaste toaklottret jag någonsin sett, på en handikapptoalett i Samhällsvetarhuset på universitetet.


Såhär ser mitt knä ut när jag sitter vid datorn.


Snyggaste väggen i mitt studentrum. Syns det att jag är ett fan?



Var nere på stan och shoppade lite efter skolan. Jag köpte en härligt grön filt, en stor korg att ha på hatthyllan och lägga alla halsdukar och grejer i så de slipper vallfärda ner från hyllan i horder, två älvor i guldfärgad metall som egentligen är krokar men som jag bara ska ha som dekoration på väggen, och ett nytt påsklakan med tre tillhörande örngott. Jag älskar nya sängkläder och för hela kitet med påslakan och örngotten fick jag betala 137kr, trevligt trevligt. Det är alltid roligare att köpa saker till hemmet än kläder, för inredningsgrejer passar alltid, man blir aldrig för tjock. :)

0 kommentarer: