BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 12 april 2008

Några ord, en melodi.

Jag tycker mycket om att sjunga, fast jag har aldrig riktigt vågat sjunga för andra människor, trots tre år på musikgymnasium. Insåg idag att jag önskar att jag hade gått musikskola nu istället, för jag tror faktiskt att jag nu skulle våga sjunga inför folk.

Sjöng karaoke på en studentfest i torsdags och fick beröm som värmde jättemycket. Det är så himla roligt att sjunga när folk visar uppskattning, det får mig att våga mycket mer. :) Sjöng Survivors "Eye of the Tiger" tillsammans med en tjej, och sedan Guns n' roses "Sweet Child O Mine" tillsammans med en annan. Två riktigt riktigt bra låtar, extra kul att få beröm för sådana!

1 kommentarer:

Anonym sa...

darling, du får gärna slänga ihop en text eller dikt eller vadsomhelst till Hyenan!! maila media@skh.nu. deadline ganska snart. kram, anna!