BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 7 april 2008

Lättnad

Idag känns det också rätt okej att vara jag. Förra gången vi repade med spexet gick det inte alls bra. Jag läste inte en enda replik. Vi fick hoppa över min del, och jag grinade. Såklart. Idag fick jag och en motspelare komma en halvtimme tidigare och öva helt själva, gå igenom regin och få lite bättre koll. Det kändes jättebra. Det gick så mycket bättre idag. När vi sedan hade genomdrag så kunde jag för första gången alla mina repliker utantill (även om jag lyckades byta plats på två) och jag tvekade inte en enda gång. Det var plötsligt roligt! Ska bli mycket spännande att se hur det hela utvecklas.

Nu ska jag göra mig en stor mugg varm choklad, gosa i fåtöljen med min tillfälligt inneboende kattkompis, titta på en film, och bara känna att allt faktiskt fungerar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stolt över dig, du va helt fantastisk!

Anonym sa...

Nu är jag uppdaterad! Herregud min lillunge vad jag tycker du är BRA på att skriva! Sitter här med tårar i ögonen.. Älskar dej så himlans o önskar att jag kunde göra mer för att underlätta livet för dej. Men du vet att jag finns här. Alltid.