BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 28 juli 2009

Östansjö 2009 Take II

Jag skrev ett så himla tråkigt inlägg om vår helg i Östansjö så att jag faktiskt borde skämmas lite. Men istället för att försöka överglänsa mina vänner med betydligt mer humoristiska skrivkunskaper, så väljer jag att länka till deras utmärka återgivelser.

Om du vill läsa allt om manuset som komponerades till världens bästa independent-skräckis som skulle resultera i att vi fritt får välja bland alla kändisar, ja då ska du bege dig till Jessikas inlägg här: Östansjö 2009 - Dead girls don't say no

Vill du läsa om hur mycket alkohol som nio personer med gemensamma krafter konsumerade, eller om alla mer eller mindre klyftiga saker som folk sade, ja då ska du bege dig till Frajs citatblogg: Östansjö 2009 - Filocitater

Och vill man, som jag, klämma in en liten bild från spektaklet också, ja då lånar man en från Allergos blogg!

0 kommentarer: