BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 25 maj 2008

The male underwear models

Ikväll var jag och en kamrat ute på krogen för att fira hennes födelsedag. Vi hade förfest med lite annat folk innan och kollade på Eurovision song contest. Extra kul att Ryssland vann då min kamrat är ryss och vi kom överrens om att vi ska bila till Moskva nästa år och kolla in finalen live. haha. Men hursomhelst.

Det var ladies night på krogen, och det hade varit "modevisning" av herrunderkläder tidigare på kvällen, när vi kom dit stod där tre ruskigt heta killar i bara tighty whities (från märket Salming ;p) på dansgolvet omringade av brudar. Något tag senare såg jag dem igen, nu med kläder på, och jag satte som mål för mig själv att jag skulle gå fram och prata med dem. Jag var påväg några gånger, men bangade. Men, fan så nöjd man kan vara med sig själv, för till slut vågade jag! Jag gick fram till dessa tre fantastiskt snygga hunkar, frågade hur det kändes att veta att alla killar i hela rummet var avundsjuka på dem, vartefter de skrattade och sa att det kändes hur bra som helst. Jag sa till dem att jag tycker de är "förjävla fina", två av dem kramade om mig och sa att jag var riktigt fin jag med. (*swoon*) Sen log jag och gick därifrån. Till skillnad från de flesta andra tjejerna där så tycker jag inte det är okej att råtafsa överallt på dem på dansgolvet när de springer runt halvnäck. Jag är nöjd med att jag väntade tills de hade kläder på sig, och sedan gick därifrån när jag hade sagt det jag kom för att säga.

Dåligt självförtroende är en del av min sociala osäkerhet, och att gå fram till så vackra pojkar som dessa finns egentligen inte alls på min karta över tänkbara handlingar. Just därför valde jag att utmana mig själv, och såhär i efterhand sitter jag och ler och är så sjukt nöjd och glad, för vilken solbränna, och vilka magrutor sen! ;)

EDIT låååångt efteråt: Hittade denna bild på pojkarna i fråga på Bodensias grupp på Facebook!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså-
nästa gång vi kommer upp så får du visa vart du hittar alla dina hunkar!
:D

Anonym sa...

Grattis! Det var nyttigt att höra att det går så framåt. =)

//Linda