BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 3 december 2009

Lagboken och Michael Jackson paintings

Jag tror inte att vi någonsin har haft så mycket att göra på Socionomprogrammet som vi har under den här delkursen. Vi hade examinerande seminarium igår och idag och även ett imorgon. Det är ju till att sitta med basgruppen hela dagen varje vardag, även då man egentligen skulle varit ledig. Dessa två är mina ständiga följeslagare:

(Det står "Rätten i Socialt Arbete - Momentkompendium" på häftet)

Jag smet ner på stan en sväng igår för att köpa ljus till mitt änglaspel, och då såg jag detta inne på Gallerix! Snäääällllaaaaa tomten!



Dessa två första bilder föreställer samma tavla. Det är en sån där som byter motiv om man flyttar lite på sig, precis som min O2 biljett! Skitläckert!


Den översta tavlan här har ett av Michael's mest berömda citat från hans tal på Unversity of Oxford: "If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same, then everything that happens in between can be dealt with". Me wants. Tomten? Mamma? Jag lovar att jag har varit snäll.

1 kommentarer:

Zandra con Zéta sa...

3D tavlan har jag :D Jag köpte den i augusti i somras :) Den är jäkligt cool, eller hur?