BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 18 december 2009

Julpackning

Nu var det dags igen. Packning. Jag tycker verkligen inte om att packa. Speciellt inte när särskilda tillfällen ska vara inplanerade, såsom julafton och nyårsafton. Tänk om jag ändrar mig och inte alls vill ha på mig det jag faktiskt packade med? Det blir till att packa alldeles för mycket, som vanligt...

Kul är i alla fall att jag och PO ska åka lastbil med Micke upp till Boden inatt. Jag har aldirg åkt lastbil förr, det är ju så man blir som ett litet barn igen! haha

Och jag och Englah skrev klart vår uppsats om barns rätt att komma till tals i rätten i fall om vårdnad, boende och umgänge igår, så vi slipper tänka på det över jul. :)

Bara för att göra inlägget lite roligare med en bild; mina MJ ben. I'm such a fangirl.

1 kommentarer:

Lotta sa...

...fast så länge du kan gå utan att automatiskt moonwalka eller börjar omge dej av chimpanser tror jag att det är på en rätt normal nivå av "fangirlskap" =P