BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 22 oktober 2008

We've got the afternoon

Kom tillbaka från Mallorca i söndags, sedan dess har jag inte gjort många knop. Vi hade mycket trevligt iallafall. Vädret var helt okej, vi åkte på en båttur med katamaran, och varje kväll/natt gick vi hem längs stranden och plaskade i månskenet efter diverse äventyr.

Detta har dock resulterat i att jag fortfarande inte ens börjat skriva på någon av mina uppgifter som ska vara inlämnade 29:e oktober/5:e november. Jag har lite panik, ja, men jag kommer mig ändå inte för att ta tag i saken, som vanligt. Jag borde verkligen städa oftare, för när jag väl sitter och ska skriva så vill jag ha det rent och snyggt omkring mig, annars kryper det under skinnet överallt.

Slut pengar har jag också sedan Mallorca, men det kommer ju snart lite påfyllning från CSN (även om studiebidrag för halvtidsstudier inte är mycket att hänga i julgranen). Hade hemskt gärna åkt ner till Härnösand nästa vecka, dels för att kunna vara med på Höst5, och dels av andra anledningar, men jag tycker det är lite jobbigt att måsta snylta på andra och be att få bo hemma hos någon, speciellt som jag "nyss" var där en vecka, folk blir väl less på mig. haha.

Nej, nu ska jag ta och städa upp lite så att jag kanske kan skriva några rader sen.

0 kommentarer: