BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 19 januari 2008

Inblick i mina vardagsproblem

För några dagar sedan gick jag omkring på stan själv, jag hade en massa ärenden att utföra. Jag gjorde något som gjorde mig oerhört stolt över mig själv - jag gick in på Kicks även om butiken var helt tom. Det har jag faktiskt aldrig gjort förut. Jag går inte in i butiker om det inte är någon annan där, tror det är något med att försäljarna liksom inte har någon annan att titta på då. Till råga på allt så gjorde jag det igen sedan när jag kom ner till djuraffären, det var ingen annan där men jag gick in ändå! Det är jag faktiskt ganska glad för såhär i efterhand, för det visade sig att tjejen i kassan kom från mina hemtrakter och också har pluggat musik. Jag fördrev 45 minuter där inne medans jag väntade på att studentexpeditionen skulle öppna igen. Go me!

Jag lämnade också ett meddelande så att en yrkesperson skulle ringa upp mig, och när hon ringde senare under dagen så svarade jag, vilket också det är en stor bedrift. Nu fick jag iofs en ledtråd i riktnumret vem det var som ringde, men jag brukar ändå inte svara om jag inte vet vem det är. Brownie points for me.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Bra gjort Sandra, jag svarar heller aldrig när jag inte vet vem det är :) /Ida