BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 26 april 2011

En massa foton för att demonstrera senaste tidens påhitt

Hej, jag heter Sandra! Jag ser ut såhär (bara sådär utifall att ni hade glömt):


Och på senaste tiden har jag...

*Suttit ute och fikat med hundarna på altanen



*Gått promenader över berg och myr


*Varit en helg i Umeå med mamma





*Läst bok

Jag läser i princip bara barn- och ungdomsböcker nuförtiden. De är klart bäst.

*Ritat, trots uppenbar brist på konstnärlig talang



*Fikat med vänner. Vännerna kom inte med på bild, men däremot en del av fikat!


*Spenderat påskafton på grillfest med vänner


Sen kanske jag har gjort lite annat också, men alla vet vi ju att finns det inget bildbevis så har det inte hänt. :)

1 kommentarer:

Marianne sa...

Upptäckte just att bloggen var uppdaterad! Nu kan du lägga till en städbild...