BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 5 december 2010

Ha!

Genom Linnéas nypublicerade kommentar till mitt föregående inlägg kan jag nu meddela att jag till råga på allt planerat en dag i förväg. Det är inte ofta det händer, frivilligt eller slumpmässigt! Detta gör genast min söndag än mer fantastiskt vardaglig.

Men jag har i alla fall fått motionera hjärnan med funderingar kring hur tvångspsykiatrisk vård skall kunna lösas då den intagne är i tydligt behov av fortsatt medicinering men ej av institutionsplacering, då långa permissioner ej får ges och någon lagstiftning om öppen tvångsvård inte finns. Det är det inte många som kan säga om sin söndag! ;p

3 kommentarer:

Marianne sa...

DET har du rätt i! Jag har inte funderat ett smack på det. Men däremot har jag satt upp röda gardiner. Min lillunge blir så glad då. =)

Helny sa...

Ja tänk för att det blir hon! ;) ♥

BOS sa...

Nu duggar det tätt. Har du fått skrivklåda?