BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 7 augusti 2010

Gårdgens motion II

Igår blev det minsann andra bullar med motionen. Åkte in till Luleåkalaset med Kickosch och efter att ha hoppat, dansat, sjungit och stormat tillsammans med Hoffmaestro & Chraa och The Ark så är lyckan gjord, och motionen avklarad för dagen. ;)

Helt underbart att få se Hoffmaestro & Chraa live igen. Jag föll stenhårt när jag följde med mina korridorsvänner till en spelning med dem i Umeå då jag aldrig hört talas om dem innan.

The Ark känns ju som ett sådant där svenskt band som man bara måste ha sett. De gjorde nog ingen besviken. Allsången under Calleth you, cometh I var helt magisk. :) Därmot sjukt dåligt från kalasledningen som lägger spelningar omlott. Vi missade ca 20 minuter av The Ark för att vi valde att se hela Hoffmaestros spelning.

Idag satt jag ute i solen tidigare, men blev tvungen att inse mina begränsningar och ta mig inåt igen. Alldeles för varmt för att sitta stilla ute. Funderar dock på en liten promenad nu när det inte är fullt lika hett. God idé.

1 kommentarer:

Sara. sa...

Jag håller helt med dig-
The Ark är ett sånt band som man "ska" ha sett... =)

Skönt att ni fortfarande har sommar- vi har haft det grått och trist idag tycker jag. Eller det har sett ut så från mitt soffläge, iallafall...