BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 18 augusti 2008

Att plugga eller inte plugga

Jag är antagen till kurser på två olika universitet (LTU och MiUn), båda på distans, halvfart över två terminer. Jag tänkte verkligen inte längre än näsan räcker. Om jag ska söka till Umeå till våren kommer jag ju inte orka läsa en massa andra kurser samtidigt. Dessutom så är det kursstart i Luleå den 4:e september kl 16:30, och sedan kursstart i Härnösand den 5:e september kl 14:30. Jag kan inte riktigt se framför mig hur det ska fungera i praktiken, eller ens i teorin för den delen. Att jag dessutom är antagen till en tredje kurs som jag inte ens fått någon information om kursstart osv från, gör ju det hela än mer intressant.

Just nu funderar jag på att strunta i kursen/kurserna i Luleå. Fortsätta jobba extra i höst och läsa distanskursen i Härnösand. Det hade varit så mkt roligare pga att jag då hade kunnat vara nere i Härnösand under hela introveckan. Mest skoj. :)

Nåja, den som lever får se.

(Någon som kan erbjuda mig boende i Härnösand mellan 5-6 september iaf? Är då jag har kursstart...) EDIT: Nevermind, det löste sig. :D

0 kommentarer: